Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може: • Обміняти товар належної та неналежної якості. • Повернути товар належної та неналежної якості. Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.п. Так само має бути збережено: • повний комплект товару; • цілісність і всі компоненти упаковки; • ярлики та пломби; • заводське маркування; • гарантійний талон (за наявності); • документи про покупку (фіскальний чек або видаткова накладна) Процедура повернення та обміну товару: 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар 4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту Нижній Вербіж, відділення 1, Богуміл Роман, 097-986-99-28.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.